Thursday, December 23

wyda vs boxer

HAHA. lawak dowh maen game nie dlm ym. maen plak ngan bdak giler. HAHA. akak wat lek. klakar la mane ngan akak. nk pecah prot. asyek kne check. adoiyai, bape kali kne check dkat bape belas ntah. smpai bengang dye. HAHA. tpi aku x bole la nk lawan dye. dh la bngyk slh step. x bole nk undo plak tu. bodo la game tu. HAHA. huh, dkat sejam lawan ngan dye nie. bkan nyer maen btol btol pown. bnyk ckp je. HAHA. mrepek giler la maen ngan dye. HAHA. last skali aku tnggal ape erk ? tnggal king, askar tnggal due, castle ntah ape agi la. HAHA. dye tnggal king, castle, bigshop ntah ade lagi mls nk sebut. HAHA. then lawan lawan aku rse boring kowt. eh xde la rse cam nk klh aku out tros. HAHA. dye mnang la plak. xpe la skali skali bgi dye mnang ape slh nyer. HAHA. aku klh ngan dye weyh, bole prcaye ke ? HAHA, nie la kenyataan. c bole nk wat ape la. trime je la kenyataan tu. 
tapi lpas tu aku x puas hati la klh ngan dye. HAHA. ajak maen dam plak. HAHA. uish, dye nie bole tahan gak power dye. tpi aku brnaseb baek. nk tau sbab ape ? hehe, xnk la bgi tau. kang dye marah. HAHA. wyda, bole bgi tau x nape ? ha, bole. eh dye kate bole. HAHA. okay okay. citer dye camnie. aku invite dye maen dam kat ym, then x bole. bengong punye ym. okay pastu dye invite plak. ha, bole pown. maen maen maen maen maen nagn khusyuk nyer. tibe tibe dye x jalan. HAHA. aku pown xde la rse pelik sbab dh biase dh ngan dye. kalo lmbat tu dh paham dh. tyme tu dye nk mkn due. fuh, nseb baek tyme dye antar mesej. dye ckp camnie "adoi pc hang plak x bole nk mkn due =='" HAHA. mse tu pown aku pown ckp kat dri aku fuh nseb baek pc hang. HAHA. jdi aku mnang. ape mnang tanpe brtanding. brtanding la, tu dh jln dh. kre dh start brtanding la tu. HAHA. so, aku mnang. wooooowwwww, mnang pown ngan dye. HAHAHAHAHAHA

No comments:

Post a Comment