Camne kte knal ? ouh, mule mule spe add. akak eh ? e bkan bkan, adek kowt. ntah la. pastu akak tegur, akak cakap tarikh lahir kte sme. AWWW AWWWW. btol ke ? adek x caye tyme. pastu tros tngk profile akak, eh eh, btol la dye nie 1 feb. adoi ! camne bole sme nie ? pastu tanye lahir kul bape ? adoi ! camne dye bole awal dari aku nie. beza 3 jam je pown. dye lahir kul 2, aku lahir kul 5. urm, ntah la. okay, pastu nk balek asrama. aku pown minx no. dye. HAHA. dye cakap okay fine tarikh lahir sme kan, so kasi la. aceh, nie kasi ikhlas ke x nie ? x ikhlas nk delete. HAHA. aceh, xnk xnk, nnti x dpt nk call pagi pagi agi. HAHA. n then, mnggu tu mnggu balek kmpung, so balek umah, pagi tu aku chat ngan dye smpai kul 5 lbeyh kowt. urm, yela, tyme dkat nk subuh. huh, ntah mrepek ntah ngan dye. pastu dye pakse aku jdi adek dye. adoi ! mule mule aku ckp xnk la. tpi dye pakse pakse agi. HAHA. rse nye dye pakse kowt. ntah la. HAHA. pastu aku pown akur yg aku jdi adek dye kan. smpai skarang giler sbab dye. aku maken giler ngan dye. HAHA. akak wat lek je. kte kan satu. satu ape akak ? nk akak ckp ke adek ckp. okay, adek ckp. HAHA. kte kan satu hati, satu jiwa,satu uri. HAHA. uri tu ape ? adek xtau. HAHA. jap jap, nk tnjuk bukti yg aku kne jdi adek dye nie.
ha, ni la bukti dye. rse nyer dh ltak dh. xpe xpe, kte ltak agi skali. HAHA. okay dh ckup tu. dh ckup bukti. x payah msok "court". bende camnie pown ko nk msok "court" ke ha. choi la ! okay okay pastu ape agi erk ? ha, pastu kte tros contact smpai skarang kan. HAHA. akak msok air la. gedik ! GELENYAR ! kan ? tpi akak jngn risau, sbab kalo akak msok air, adek pown msok air. kalo akak gedik, adek pown gedik kan. n kalo akak GELENYAR, adek pown GELENYAR. tu sume sbab ape ? sbab 3 bende. HAHA.

No comments:
Post a Comment